سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات فنی Sony XA2 Ultra

شرکت سونی A2 اولترا  را در ژانویه 2018 راهی بازار کرده است. وی در طراحی و ساخت بدنه چندان تغییر چشم گیری نداشته است او همچنان از لبه ها بالا  پایین زخیمی استفاده می کند و وزن 221 گرم را برای این گوشی قرار داده است.

XA2 اولترا

صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080*1920 پیکسل در واقع با کیفیت fullHD  است  اگر طرفدار صفحه نمایش بزرگ هستید این گوشی شما را راضی نگه می دارد.

دوربین اصلی در پشت گوشی  23 مگاپیکسل با درجه دیافراگم  f/2.0 طراحی شده است شاید انتظارمی رفت که  این گوشی از  دوربین دوگانه بهره ببرد اما سونی به آن توجه ای نکرده است و همچنین از حالت پرتره و لرزشگیر و فوکوس لیزری بی بهره است.اما دوربین جلو بهتر و دقیق تر طراحی شده است.دوربین  سلفی دوگانه  16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و 8 مگاپیکسلی با دیافراگم 2?0    f/به همراه فلش همراه شده است.دیگر با خیال راحت در نورکم و تاریکی سلفی  های زیبایی بگیرید.

XA2 اولترا

XA2 اولترا از اندروید 8?0 اوریو پشتیبانی می کند و در رنگ بندی نقره ای ، مشکی ، آبی ، طلایی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. این بار حسگر اثرانگشت  در قاب پشتی  گوشی قرار دارد.ظرفیت باتری این مدل 3580 میلی آمپری است که شما را در طول روز به خوبی تأمین می کند.

XA2 اولترا

این گوشی دارای  4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32­-64 گیگابایتی است اما از کارت حافظه پشتیبانی می کند و شما می توانید تا 256 گیگابایت به آن حافظه اضافه کنید. و با هم از این گوشی بالا رده انظار می رفت که در برابر آب و گرد و غبار مقاومت داشته باشد ولی انگاری سونی وقت خود را خیلی صرف جزئیات نکرده است.

روشنایی این گوشی  به اندازه کافی خوب است و مشکلی برای دید در زیر نور آفتاب حس نمی کنید.